Şikayet Politikası

  • Hasta veya yakınları, tüm şikayetlerini hizmet aldıkları hastanelerimize (veya International Liver Center ekibine) doğrudan yazılı olarak
  • Şikayetler hastaneler nezdinde Hasta Hakları Birimi'nde Hasta Şikayet Formu doldurularak alınır.
  • Şikayetlerin sonucu, bilgi edindirme yasasında belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından bildirilir.
  • Hastaneler, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikayetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.
  • International Liver Center tedavi hizmeti sağladığı hastalarının şikayetlerinin çözümlenme süreçlerini titizlikle takip eder.
Şikayet Politikası

Hasta ve Ziyaretçiler

İletişim Bilgileri

info@ilcistanbul.com

Fulya Mah. Yeşilçimen Sk.
Polat Residence No: 12/407
Şişli, İstanbul, TURKEY

Mesaj Yazın

Lütfen adınızı ve soyadınızı yazınız.
Lütfen telefonunuzu yazınız.
Lütfen e-posta adresinizi yazınız.
Lütfen mesajınızı yazınız.

Please publish modules in offcanvas position.